سئومتفرقه

رپورتاژ آگهی و اهمیت آن در سئو

توسط ۳ فروردین ۱۳۹۸ بدون نظر
رپورتاژ

در مقاله قصد داریم در مورد رپورتاژ آگهی و اهمیت آن در سئو صحبت کنیم . شاید برای شما کلمه رپورتاژ آگهی کمی غربیه باشد . پس بهتر است اول  رپورتاژ آگهی یا گزارش تصویری تعریف کنیم . رپورتاژ آگهی یا گزارش تصویری به مقاله ای گفته میشود که معرف کسب و کار شماست و در سایت های دیگر منتشر میشود .

اهمیت رپورتاژ آگهی یا گزارش تصویری در سئو

در زیر به برخی از ویژگی های رپورتاژ آگهی یا گزارش تصویری اشاره میکنیم و در مورد هر یک به مختصر توضیحاتی ارائه میدهیم تا مفهوم رپورتاژ آگهی یا گزارش تصویری را بهتر درک کنید و بتوانید در پروسه رپورتاژ آگهی یا گزارش تصویری نتیجه مطلوب را کسب کنید .

۱/ رپورتاژ آگهی یک مقاله ی کامل در جهت معرفی محصولات و کسب و کارتان

همانطور که گفتیم  رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله ی است که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می توانید توسط این مقاله با مخاطب ارتباط برقرار کنید. در رپورتاژ آگهی محصولات یا خدماتتان معرفی میشود. تصاویری که در صورت نیاز در این مقاله قرار داده می شود، ممکن است به صورت آشکار  یا نامحسوس محصولات و شرکت شما را معرفی نماید. در این رپورتاژ لینک هایی قرار داده می شود که مخاطبان مستقیماً به وب سایت شما ارجاع داده خواهند شد. پس رپورتاژ آگهی را میتوان یک آگهی و مقاله کامل دانست که باعث افزایش بازدید و فروش شما میشود .

۲/کسب اعتبار برای کسب و کار شما

از آنجایی که رپورتاژ آگهی به عنوان یک مقاله در سایت های معتبر نمایش داده می شود، از این جهت که به اطلاعات افراد افزوده می شود، شرکت شما را به عنوان یک شرکت معتبری می شناسند که بر اساس اصول حرفه ای فعالیت می کند. این موضوع تأثیر به سزایی در برند سازی و کسب اعتبار برند شما در ذهن افراد خواهد داشت.

۳/ یک سرمایه گذاری بلند مدت

شرکت ها همیشه برای کسب سود و ماندگاری، در بخش های مختلفی سرمایه گذاری انجام می دهند و چه بهتر که این سرمایه گذاری، بلند مدت و با سود دائم همراه باشد، رپورتاژ آگهی همین حکم را دارد زیر رپورتاژ آگهی مادام العمر در سایت های مقصد میماند : چی از این بهتر ?

۴/ رپورتاژ آگهی همیشه در فضای اینترنت باقی می ماند!

یکی از ویژگی های مهم رپورتاژ آگهی، همیشگی بودن آن است.

۵/ سرمایه گذاری روی مشتریان

در یک رپورتاژ آگهی می توان با شیوه ای که مخاطب می پسندد با وی صحبت کرد که در قالب یک موضوع علمی، خبری یا با بیانی که احساسات مخاطب تحت تأثیر قرار بگیرد و بلا درنگ اولین انتخابش برند شما باشد. احتمالاً این صحیح ترین شیوه ای است که می توان مستقیماً در قلب مخاطبان نفوذ کرد و سرمایه گذاری شما مستقیماً روی مشتریان اثر خواهد گذاشت.

۶/ جذب مشتری بالقوه

میتوان گفت که رپورتاژ آگهی شیوه ای هوشمندانه از تبلیغات آنلاین محسوب میشود که نه تنها باعث بهبود رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو میشود ، بلکه بازدهی سریعی در جذب مشتری خواهد داشت و عملاً برای برند شما مشتریانی بالقوه جذب میکند

۷/بهبود سئو و افزایش رتبه سایت

در هر رپورتاژ آگهی  لینک های قرار میگیرد ، کلیک هایی که بر روی لینک های درون محتوا رپورتاژ آگهی انجام می شود و افراد از طریق آن ، سایت شما را مشاهده خواهند کرد، می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید و این موضوع عملاً به بهبود سئوی سایت شما  و رتبه بند آن  در موتورهای جستجو کمک چشم گیری میکند.

۸/ مقرون به صرفه بودن رپورتاژ آگهی

امروزه راه های زیادی جهت تبلیغات شرکت ، کسب کار و …  وجود دارد مثل : تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی و… اما هزینه آنها اصلا قابل مقایسه با هزینه رپورتاژ آگهی نیست .

رپورتاژ آگهی در نوع خود بهترین محسوب میشه ?

 

 

نکاتی که باید در رپورتاژ آگهی رعایت شوند؟

۱/ سعی کنید رپورتاژ آگهی خود را سایت هایی که در حوزه کاری شما هستن منتشر کنید

۲/ در هر رپورتاژ آگهی سعی کنید حداقل ۳ عکس قرار دهید .

۳/ متن رپورتاژ آگهی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد

۴/سعی کنید متن رپورتاژ آگهی های شما تکراری نباشد

۵/ متن رپورتاژ آگهی را اختصاصی باشد .

 

 

نظر خود را بیان کنید